منو
  • تمرين هفت
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

تمرين هفت

تمرين هفت: تمرين هفت

تمرين هفت

Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA

 

1: چرخه روابط مشتریان و تاثیر اینترنت بر آن  را برای یک محصول منتخب خود، ، بررسی نمایید. (محصول مورد نظر حتما با هماهنگی دستیار آموزشی درس انتخاب گردد.)

 

شرمندم اما نرسيدم با اعضاي گروه و دستيار محترم آموزشي درس هماهنگي لازم را بعمل آورم لذا يك محصول با نام پورتال سازماني از محصولات شركت آريانيك را انتخاب نمودم.

 

معرفي محصول : محصولي كه اشاره شد در سايت aryanic.com يك شركت كاملا ايراني در تهران بصورت مجازي عرضه مي شود. اين محصول يك پكيج كامل جهت ايجاد فضاي مجازي اطلاع رساني است لذا همه فعاليت ها از خريد ، راه اندازي ، نصب و حتي بيشتر اوقات آموزش ، پشتيباني و ارتباط با مشتريان و نظر سنجي ، پرداخت ها و غيره همگي مجازي و الكترونيكي هستند.

درخواست خريد با ارسال يك ايميل به آدرس sales@aryanic.com انجام مي شود

پرداخت بصورت الكترونيكي يا از هر طريقي انجام و مشخصات يا سند پرداخت به ايميل فروش ارسال مي شود

پس از تاييد صحت پرداخت عمليات نصب طبق درخواست مشتري انجام و نام كاربري و كلمه عبور در اختيار مشتري قرار مي گيرد

آموزش بصورت مجازي از طريق فيلم هاي آموزشي و كتاب الكترونيك در اختيار مشتري قرار مي گيرد

پشتيباني از طريق نرم افزار ارتباط با مشتري و تيكتينگ آريانيك قابل انجام است و مشترياني كه تمايل به استفاده با اين نرم افزار را ندارد از ايميل شخصي خود جهت انجام اين ارتباطات با آريانيك ارتباط برقرار مي كنند اما پشتيباني آريانيك با نرم افزار CRM  و تيكتينگ مخصوص به خود پاسخگو است چرا كه تعداد پشتيبانان متعدد بوده و تمام ارتباطات ثبت و ضبط مي شوند

ارتباطات مجازي سريع دقيقا اعتباري مثل يك سوپر ماركت شبانه روزي دارد كه مشتري را با اعتماد كامل در هر ساعت از شبانه روز به سمت خود هدايت مي كند.

 

اما چرخه ارتباط با مشتري با واحد فروش آريانيك

·        درخواست خريد محصول ( يا سفارشي سازي محصول قبلي ) از واحد فروش آريانيك

·        تاييد فروش ( و در صورت نياز تاييد واحد فني ) و اعلام هزينه به مشتري

·        پرداخت و ارائه اسناد پرداخت به واحد فروش آريانيك

·        نصب و راه اندازي توسط واحد پشتيباني

·        تحويل اطلاعات اتصال

·        استفاده مشتري و آموزش الكترونيكي بدون نياز با هماهنگي با آريانيك

·   هماهنگي آموزش حضوري در صورت نياز و ارسال بسته هاي فيزيكي آموزش يا هماهنگي كلاس حضوري يا ارسال مدرس

·        تاييد مشتري

·        صدور گواهينامه و مجوز استفاده محصول براي مشتري

·        آغاز ارتباطات با واحد پشتيباني

 

چرخه ارتباط مشتري با واحد پشتيباني آريانيك

·        ارسال درخواست

·        پاسخ واحد پشتيباني

·        تاييد مشتري × در صورت عدم تاييد مشتري اين چرخه تا رفع اشكال ادامه دارد

نمونه استفاده از ايميل شخصي براي ارتباط مشتري با واحد پشتيباني

سامانه ارتباط مشتري با واحد پشتيباني بصورت آنلاين و آفلاين و تعاملي

نظر سنجي محصول بصورت اينترنتي با ارسال يك لينك به ايميل مشتريان از نرم افزار HighCRM آريانيك ارسال مي شود و نظرات از اين طريق جمع آوري مي شوند.

 

 

با سلام،
با ارائه نظراتتان درباره كيفيت پشتيباني، ما را در بهبود خدمات ياري نماييد.
اينجا را کليک کنيد
با تشكر.

سپس در آدرسي شبيه به اين آدرس  نظر سنجي بشكل زير انجام مي شود.

 

 

 

با توجه به توضيحاتي كه داده شد مي توان نتيجه گرفت كه اگر اينترنت نباشد به هيچ عنوان اين فعاليت تجاري امكان پذير نخواهد بود چرا كه تمام خدماتي كه در اين بخش ارائه شده مبتني بر اينترنت است . حتي اگر دقت كنيم محصولي كه ارائه شده فقط روي بستر اينترنت فعاليت خواهد كرد و به ندرت در محيط هاي آفلاين مورد استفاده قرار مي گيرد.

لذا اينترنت تاثير مستقيم بر تمام مراحل خريد ، پرداخت ، تحويل ، استفاده ، پشتيباني ، تغيير و سفارشي سازي و ارائه كامل اين محصول را دارد و با حذف اينترنت اين محصول بكلي از بين خواهدرفت و امكان عرضه نخواهد داشت. محصول كاملا مبتني بر وب هست و بستر  اينترنت براي آن حياتي است.

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید